پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

پارسا كوچولو

شیرین زبونی

1392/11/5 0:57
نویسنده : مامان پارسا
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکلم این روزا خیلی با احساس شدی طوری که یکی از مربیای مهد هم اینو گفت مثلا دستاتو دور گردنمون حلقه می کنی میگی دوستت دارم و شروع می کنی به بوس کردن ماچقلب

خوشتیپوقتی یه کار اشتباه می کنی من و بابا بهت کم محلی می کنیم معذرت خواهی می کنی می چسبی بهمون پشت هم میگی بخند بخند .. تا نخندیم دست از سرمون برنمی داری بعضی مواقع واقعا روحیه مون رو عوض می کنی مثلا اگه ناراحت باشیم تمام تلاش خودتو می کنی تا ما رو شاد کنی واقعا این رفتارتو دوست دارم و دلم میخواد همیشه همینطوری بمونی

نفس

یه روز از شما پرسیدم وقتی بزرگ شدی دوست داری چکاره شی ؟

- پلیس

برام جالب بود که چرا دوست داری پلیس بشی پرسیدم مگه پلیسا چکار می کنن ؟

- جریمه می کنن 

فهمیدم عشقه جریمه کردن باعث شده به شغل پلیسا علاقه مند بشی(حالا هر که ندونه فکر می کنه چقدر ما جریمه شدیم تو این چند سال فقط یه بار جریمه به خاطر کمربند البته در حضور شما خجالت )

عشق

 یه روز صبح از خواب بیدار شدی گفتی مامان حالم اصلا خوب نیست گفتم پس صبحونه نخور تا خوب شی از اونجایی که خیلی شکمو ثشریف دارین گفتی

- حالا یه کم بهتر شدم مامان

  زندگی

وقتی بی سرو صدا مشغول یه کاری شدی صدات می زنم پارسا داری چکار می کنی ؟

- دارم شیطونی می کنم چشمک

توجیه همه اشتباهاتت اینه که حواسم نبود روزی نیست که چندبار از این جمله استفاده نکنی

انقدرم مظلوم نمایی می کنی نگران

تازگی ها خیلی به نقاشی علاقه مند شدی و دائما یه دفتر و جعبه پاستل دستته و مشغولی

عکس گرفتن رو دوست داری تا میخوای بری مهدکودک میگی مامان یه عکس بگیر

 جیگرطلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله راضیه
5 بهمن 92 9:20
آخی عزیز دلم تو چه بزرگ شدی خاله جونم الهی من فدات بشم با اون شیرین زبونیات که حسابی دلمو آب کرده قربونت بشم چه عکسای خوشکلی هم انداخته وروجک مخصوصا" اون که رو مبل دراز کشیده خیلی نازه
نسيم-مامان آرتين
5 بهمن 92 13:30
من عاشق اين پسر مودب ومهربون و خوش تيپم ماماني حتما براش اسپند دود كن مرسی نسیم جون
مامان امیر صدرا-مونا
6 بهمن 92 13:04
ماشالله بچه ها زیرک هستند ما هارو درس میدن . خدا حفظش کنه. چه عکسای خوشملی
مامان آوا
8 بهمن 92 21:51
مامان پارسا
12 بهمن 92 12:55
عزيزم خصوصي داري
رضوان مامان رادین
13 بهمن 92 11:38
سلام خانومی...پسر شما هم مث رادین ما عشققق پلیسه پس گلم خصوصی
رضوان مامان رادین
13 بهمن 92 19:23
بازم سلام گلم...اول میخواستم از اینکه اشتباهی کامنت گذاشتم در مورد ظرفشویی ازتون معذرت خواهی کنم.اما واسه اطمینان به بخش پرسش و پاسخ رفتم و دیدم دقیقا با ادرس وبلاگ شما واسه من پاسخ گذاشته شده...اگه تونستید قسمت پرسش و پاسخ سر بزنید...
مامان پارسا
پاسخ
نمی دونم
مامان محمدرهام جون
17 بهمن 92 20:35
سلام عزیزم اااااااای جونم هزارماشالله چقدرآقا شده پسربااحساس ورمانتیکمون
رها مامان راستین
29 بهمن 92 16:48
سلام خیلی عکسات خوشگلن حتمآ پلیس رودوست داره به خاطر لباس وسوتش
مامان کوثری
30 بهمن 92 5:35
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید