پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

پارسا كوچولو

چهارشنبه سوری 92

1392/12/29 2:06
نویسنده : مامان پارسا
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چهارشنبه سوری

سوختن غصه هات تو آتیش آرزومه !
چهار شنبه سوری بر تو  آتیش پاره مبارک !

چهارشنبه سوری

عزیز دلم امسال چهارشنبه سوری با خانواده عموشهرام بودیم خیلی بهت خوش گذشت با صدای هر ترقه کلی می خندیدی نیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سجاد
29 اسفند 92 16:19
سال نو مبارک انشاالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی عزیزم دوســــــــــــــتت دارمــــــــــــــــ عزیــــــــــــــــزم
بابای امیر
5 فروردین 93 13:48
با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو خدمت پارسا جون و خانواده محترم اول اینکه ترقه بازی خطر داره عزیزم بهتره زیادی ذوق نکنی و ازش دوری کنی بعد هم تولد پارسا جون و که 14 فروردین هست تبریک می گم شاید من یادم بره سربزنم و ایشالله سال جدید به شادی باشی همواره پایدار باشید
هیراد و عمه لیلاش
6 فروردین 93 22:30
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
خاله راضیه
7 فروردین 93 10:34
نوروز یادگار دین زرتشت،مهر کورش،جام جمشید، تیر آرش، خون سهراب، رخش رستم، عشق بابک، و بزرگترین جشن ایرانیان مبارک. عزیزم آرزوی بهترینا رو واسه تو و بابایی و مامانی تو سال جدید دارم همینطور آرزو میکنم امسال حتما" یه سفر مشهد بیایین راستی یه عالمه بوس واسه تبریک عید