پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پارسا كوچولو

تولد شماره 1

1393/1/16 2:05
نویسنده : مامان پارسا
1,931 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم بازم تولدت مبارک

امسال به درخواست خودت قرار شده تولدتُ  تو مهد بگیریم فکر می کنم اواخر همین ماه بشه دیروز عمو علی و خاله نادیا گفتن چون تولد شماست میان خونمون هر 5 دقیقه ای یک بار می پرسیدی مامان کی میان ؟ چرا دیر میان ؟ بهشون زنگ بزن بگو زود بیان و .... تا اینکه بالاخره رسیدن و با دیدن کادوت که یک فوتبال دستی بود کلی خوشحال شدی و از عمو علی میخواستی باهات بازی کنه

 کادو تولد

چون دیروز شهادت حضرت زهرا (س) بود برنامه ای که واست درنظر گرفته بودم موکول کردم به امروز

ساعت 11:30 رفتیم شهربازی ایران لند حسابی بازی کردی

 شهر بازی

شهر بازی

شهر بازی

شهربازی

شهربازی

شهربازی

 ایام عید حسابی شکمو شدی امروزم خواستی غذای مورد علاقه تُ (چلوکباب) بخوری چون هوا خوب بود ترجیح دادیم کلا تو فضای آزاد باشیم.

اینم ذوق بعد از دیدن چلوکباب

آخ جون چلوکباب

نوش جان

بعد ازظهر هم رفتیم دنبال خاله نادیا و یه جشن 5 نفره گرفتیم مامان و بابا ، خاله نادیا و ماهان جون

کیک تولد

قربونت برم

2 تا عسل طلا

شما و ماهان خیلی همدیگه رو دوست دارین اصلا بهش حسودی نمی کنی وقتی تو مهمونی هستیم ماهان همیشه بغلِ منه ولی اصلا ناراحت نمیشی و همه از این قضیه تعجب می کنن امیدوارم همیشه دو دوست خوب بمونین

عشقم

فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن

خیلی خوشحال بودی میگفتی تولدم مبارک واسه خودت شعر تولد خوندی

تولد تولد تولدت مبارک               مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعا رو فوت کن                که صد سال زنده باشی

پارسا و باباجون

هر کی رو می دیدی می گفتی امروز تولد منه حتی غریبه ها

عزیز دلم

خوشمزه ست ؟

بعد از خوردن کیک من و شما ماشین برقی سوار شدیم ، یه کم قدم زدیم

راستی کادوی تولدت یادمون نرفته طبق خواسته خودت قرار شده واسه اطاقت میز و صندلی بگیریم که چون تو این چند روز خیلی درگیر بودیم هفته آینده حتما این کارو انجام میدیم .

خوش میگذره ؟

  آخرین فرصت باقیمانده از تعطیلات رفتیم خونه عمو شهرام کلی رقصیدی و با شوق و ذوق عکسای تولدتُ نشون می دادی ، موقع برگشت سریع خوابت برد و الان تو خواب ناز هستی

امیدوارم امروز بهت خوش گذشته باشه جشن کوچیکی بود ولی پر از عشق

 در آخر از خدا میخوام که همیشه سلامت باشی و کنار هم همیشه خوشبخت زندگی کنیم  و تشکر می کنم از کسانی که واسه تبریک تولدت تماس گرفتن یا پیامک زدن ، آقامحسن ، خاله ویدا ، خاله راضیه ، خاله شمسی ، خانم سرلک ، خانم جویا ،خصوصا عمو علی و خاله نادیا 

دوستت دارم زندگیمماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (5)

نظرات (12)

خاله راضیه
16 فروردین 93 9:25
بهترین خوبی ها رو آرزو میکنم برای تو، تویی که جزئی از زندگیم شدی توئی که امیدوارم هرگز بد بودن را یاد نگیری، همیشه توی قلب خاله یه جایگاه مخصوص واست هست عزیزم و اگر چه ازت دور هستم اما با تمام وجود دوستت دارمو به فکرتم تولدت مبارک گل خاله اگه خدا بخواد و بیام شیراز کادوت سر جاشه گلم
مامان آوا
19 فروردین 93 17:02
تولدت مبارک پارسا جون مرسی خاله جون
خاله راضیه
24 فروردین 93 10:31
آبجی گلم تولدتو با بهترین آرزوها از ته قلبم تبریک میگم ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی ممنون آجی کوچیکه
نسيم-مامان آرتين
27 فروردین 93 13:47
سال نوعه تولدت مباركپارسا تپل وخوشگل خاله با تاخير فراوان عيد و تولدت مبارك عزيزم به مامانتبريك گفته بودم اما دوباره تبريك ميگم و از دور 10000تا ميبوسمت
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 9:41
عزیزم تولدت مبارک
محمدرهام ومامان سمانه
9 اردیبهشت 93 10:02
تولد تولدت مبارک من قبلا تبریک گفته بودم ولی پستهام نبود متاسفانه. شرمنده با تاخیره ولی عاشقتم فرشته امیدوارم 400ساله شی وهمیشه شاد باشی وپیروز
رها مامان راستین
15 اردیبهشت 93 9:01
lمبارک مبارک خیلی تبریک میگم
محمدرهام ومامان سمانه
15 اردیبهشت 93 9:55
یعنی عاشق خودت واین تولدت تو طبیعتم،پس چرا آپ نمیکنی مامان جون؟؟ دوست عزیز خیلی درگیرم انشالا که زودتر به شما هم سر می زنم
نسيم-مامان آرتين
21 اردیبهشت 93 16:36
مامان جون خيلي وقته نيستي دلمون براتون تنگ شده یه کم صبر کنید میام
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:46
تولدت مبارک باشه عزیز دلم ...100 ساله بشی الهی مامانی چرا پیش ما نمیای ؟ به خدا خیلی درگیرم انشالا که زودتر بتونم بهتون سر بزنم
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 10:27
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
مامانی گرفتار
17 تیر 93 20:13
سلام عزیزم چطوری پارسا جون چطوره دیدم بهمون سر نزدی نگران شدم پسرت حالش خوبه عزیزم ؟؟؟؟خودت چطوری ؟؟ عزیزم حرفهات خیلی آرومم کرد الان هرکی خبر دخترمو میگیره فقط میگم توکل به خدا خوب میشه ومیدونم که خوب میشه...تصمیم گرفتم اونقدر خدا خدا کنم تا جوابم و بده...میبوسمتون عزیزم... ممنون دوست خوبم . امیدوارم که همینطور بشه و دختر گلت شفا پیدا کنه . الهی آمین