پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

پارسا كوچولو

سفر به شمال - خرداد 93

1393/4/6 0:54
نویسنده : مامان پارسا
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم عکسای مسافرت امسال رو با تاخیر فراوان آپلود می کنم . ببخشید خطا

سفر ما حدودا یک هفته بود بازم به عشق شما پسر خوشکلم شمال - چمخاله رو انتخاب کردیم چون عاشق دریا هستی و از یک ماه قبل هر روز می گفتی کی میریم مسافرت ؟

خاله نادیا ، عمو علی و ماهان جون هم با ما بودند که حسابی به شما و ماهان خوش گذشت . علاقه خیلی عجیبی به هم دارید خصوصا ماهان که دلش می خواست شما رو بخوره آرام

شهربازی رامسر که حسابی بهت خوش گذشت

شیطنت های موقع عکس گرفتن :

عاشق این عکستم بوسبوس

البته قبل از این سفر یعنی اردیبهشت ماه که خاله راضیه اومده بود شیراز یه سفر دو روزه با دائی بهرام رفتیم گناوه ، باباجون به خاطر مشغله کاری نتونست بیاد و ما برای اولین بار به اصرار خاله راضیه بدون بابایی رفتیم .

اینم چند تا عکس از ساحل زیبای گناوه :

خاله راضیه حدودا 2 هفته شیراز بود حسابی بهش وابسته شده بودی طوری که اکثرا خونه عزیزجون بودی هر کاری که داشتی فقط خاله راضیه ، دیگه هیچ کس رو قبول نداشتی .

پسندها (8)

نظرات (15)

مامان رها
6 تیر 93 10:33
الههههههههى تو دريا چه عشقى ميكنى فداش بشم من هميشه به تفريح و سفر ببوس اين وروجك رو
نیکــو
6 تیر 93 21:18
مسافرت خوش گذشت عزیز دلم؟ همیشه به گردش و شادی دوست جونم خیلی ناز بودن عکسها ..چه ژستهایی گرفته این پسمل خوشتیپ
متین من
11 تیر 93 22:47
پسرناز و دوس داشتنی بوووووس
√بهار مامانه برسام
15 تیر 93 7:47
دوست عزیزم سلام فکر کنم کامنت های قبلیم ثبت نشدهامان از این نی نی وبلاگ گلم ماشالله پسر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه ممنونم از محبتی که به منو برسام داری انشاالله خدا هر حاجتی داری تویه همین ماه عزیز بهت بده و پسر نازت سلامت و شاد و خوشبخت زیر سایه شما مامان مهربون و همسر محترمتون بزرگ و بزرگ تر بشه و مایه ی آرامش و افتخار شما و پدرش باشه ،از خدا و جدم میخوام پسرتون همیشه تنش سالم،دلش شاد،لبش خندون و روزیش بی حد باشه و زندگیش سرشار از خوب ترین ها و بهترین ها باشه الهی آمین [ممنون دوست خوب از این همه لطفی که به پارسا داری]
مامان نسی
15 تیر 93 8:57
آخ جوووون دريا معلومه حسابي بهتون خوش گذشته ايشالا هميشه به گردش وتفريح من عاشق اين ژستاي نازم پارسا تپلي خاله
رها مامان راستین
16 تیر 93 11:21
ای جون عاشق اون عکست تو آب هستم
مامانی گرفتار
24 تیر 93 19:13
سلام عزیزم چرا چند وقته پست جدید نذاشتی حال گلپسرت خوبه؟؟؟؟ نگران شدم حتما یه خبر از خودت بهم برسون ....
سجاد
27 تیر 93 1:14
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
مامان پارسا
22 مرداد 93 11:17
همیشه به تفریح و گشت و گذار امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان نسی
8 شهریور 93 13:44
نيستي خانم خانما؟؟؟؟؟؟
محمدرهام ومامان سمانه
12 شهریور 93 11:06
همیشه به گردش وشادی انشالله همیشه تنتون سلامت ودلتون خوش باشه رمزرو خصوصی فرستادم عزیزم
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:17
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:17
همیشه به مسافرت وگردش باشی خوشگل چشم گردلی من
سجاد
21 مهر 93 13:00
سلام کوچولوی عزیزم . عیدت مبارک . به مناسبت عید بزرگ غدیر واسه شما یه عیدی ناقابل در نظر گرفتم . اگه خوشت اومد عیدی خودتو بزار تو وبلاگت . مرسی
مامان نسی
29 مهر 93 13:18
سلام خانمي من تنبل شدم اما ميام ميبينم بقيه هم مثل من هستن خاله جوون دلم برات يه ذره شده