پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پارسا كوچولو

سالگرد ازدواجمون مبارك

1391/6/16 17:02
نویسنده : مامان پارسا
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 18/6/91 دهمين سالگرد ازدواج من و باباييه اين هفته كلاً درگير عقد و عروسي خاله ناديا هستيم به خاطر همين تصميم گرفتيم هفته ديگه يه جشن كوچولوي سه نفره بگيريم .

  شکلک های محدثه

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

I love you Scraps

از وقتي با هميم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شيرين معبود را شاكرم كه در تلخيها كنارم بودي و شاديها را به كامم شيرين تر كردي
عزيز لحظه هاي بيقراريم سالگرد ازدواجمان مبارك

قلبقلبقلبقلبقلب

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش . سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نسيم
18 شهریور 91 12:26
مباركه خانمي
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
18 شهریور 91 17:37
مبارکه عزیزم
ببخشید گلم ی سوال دارم چطوری عکس پارسا جون رو بالای وبلاگش انداختی ؟؟؟
اگه امکانش هست ی سر به وبلاگ ما بزن و برام بنویس . ممنون میشم عزیزم


سلام وبلاگتون باز نشد اول عكستون رو آپلود مي كنيدسپس قبل از تگ
بين تگ كد زير را وارد كنيد.
;#Header-WS{background:url('adress') no-repeat}
البته به جاي adress آدرس عكس آپلود شده را وارد كنيد.كدها رو كپي مي كنم بهم مي ريزه اگه درست نشد ايميلتون رو بديد يه فايل براتون بفرستم كه كاملتر توضيح بدم .