پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پارسا كوچولو

جشن اول مهر عسلكم

1391/7/1 17:21
نویسنده : مامان پارسا
2,540 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول مهر شور و حال خاصي توي مدارس و مهدها حاكم بود ساعت 8 صبح پارسا رو طبق برنامه قبلي بردم مهد يه كم براش سخت بود كه صبح زود بيدارش كردم ولي فقط جشنشون صبح برگزار شد و قراره از اين به بعد عصر ها بره مهد .  

جشن اول مهر

عكسا كيفيت خوبي نداره چون والدين براي جشن دعوت نبودن ولي آخراي جشن كه رفتم دنبالش ديدم همه بچه ها دارن مي پرن بالا و پايين ولي خوشكل من باكلاس داره مي رقصه رفتم دوربينو از ماشين آوردم و چند تا عكس از دور گرفتم ولي موقع رقص نشد عكس بگيرم .

جشن اول مهر

اين عكسا هم بعد از جشن تو حياط مهد گرفتم .

اول مهر

اول مهر

 اول مهر

اين آقا خرسه هم هر كاري كرد نتونست با پارسا خيلي دوست بشه نیشخند

 مهد كودك

اين جا هم چهرشو نشون داد و گفت من عمو هستم ولي بازم فايده نداشت.افسوس

مهدكودك

كم كم داشت از آقا خرسه خوشش ميومد كه برگشتيم خونه .  خوشمزه

مهد كودك

  عزيز دل مامان انشاء اله هميشه موفق و پيروز باشي.ماچتشویق 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 17:32
مهرانه بر پارسای گل ومامان مهربونش مبارککککککککک.آفرین به پارسای مودب وبا کلاس
مامان مارال فرفری
1 مهر 91 21:22
افرین به پارسا جون .موفق باشی
مامان نوژاجوني
2 مهر 91 11:31
مبارك باشه ايشاله روزاي خوبيو تو مهدبگذروني عزيزم
خاله راضیه
3 مهر 91 8:58
خاله فدای اون خنده هات بشه مبارک باشه انشالله دانشگاه رفتنتو جشن بگیریم راستی جوجه کوچولو موهاشو کوتاه کرده چه جیگر شده یه عالمه بوس به تو پسر باکلاس
خاله نسیم
3 مهر 91 9:28
گلم ایشالا بری مدرسه وعکسای جشن کلاس اولتو برامون بذاری:
مامان پارسا
8 مهر 91 15:11
سلام.ایشالا دانشگاه رفتن پارساجوون.ببخشید من متوجه نشدمچطور باید عروسکها رو اویزون کنم؟


سلام سعی می کنم فردا عکسشو آپلود کنم
مامان امیر
8 مهر 91 22:41
سلام عزیزم عکسای پارسا جونم خیلی خیلی خوشگل شده ان شاء الله توی مهد بهت خیلی خوش بگذره. پیش ما هم بیایید خوشحالمون مکنید.