پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

اولین قصه و خلاقیت پارساجون

1392/4/11 1:27
نویسنده : مامان پارسا
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان این روزا به نقاشی کشیدن خیلی علاقمند شدی البته فقط خیلی سریع دفترا رو خط خطی می کنی و تا میگم بیا مامان نقاشی یادت بده میگی نه خودم بکشم اینم از نقاشی امروز که گفتی بابا کشیدم .  لبخند

اولین تصویر از بابا

این عکس مربوط به حدودا 20 روز پیشه که داشتی تو تراس بازی می کردی صدا زدی مامان دارم کباب درست می کنم وقتی اومدی داخل اینا رو دستت دیدم کلی ذوق کردم فکر کنم این اولین خلاقیت شما بود که به تنهایی انجام دادی مداد رنگیا رو کرده بودی سیخ و چینه ها کباب بودن .

کباب پارساجون

مامان ازش عکس بگیر کباب درست کردم . خوشمزه

خلاقیت پارسا

دقیقا یادم نیست ولی فکر کنم اولین باری که گفتی مامان قصه بگم چند ماه قبل بود :

یکی نبود . یه پسر خوشکل بود اسمش پارسا بود ، رفت فروشگاه گفت مامان مامان .چشمک

این قصه رو از رو قصه هایی که برات می گفتم تقلید کرده بودی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ نیم وجبی ♥
11 تیر 92 2:46
فدای این پسری خلاااق ای جوونم چه بامزه قصه میگه
نسیم-مامان آرتین
11 تیر 92 8:20
ای جون دلم خلاق،باهوش،جیگر
مرضیه جون حتما ببرش کلاسهای خلاقیت من خواستم آرتینوببرم گفتن بالای 3ساله حتما پارسارو ببر


مرسی نسیم جون اتفاقا تو مهدشون کلاس گذاشتن ولی مربی خودش گفت اگه مربی خلاقیت دلسوز باشه خوبه وگرنه خودش درست می کنه میگه ژارسا درست کرده کلا تاکیدش این بود که هر لاسی میخواد بره از 4 سالگی باشه که دقیقا حرف گوش کن باشه.
خاله راضیه
11 تیر 92 16:46
یعنی من مرده این قصه گفتنتم قربون پسر نانازم بشم من که همیشه میگه یه پسر خوشکل بود که اسمش پارسا بود(قابل توجه که هیچکس جز خودش خوشکل نیست این حرفش منو یاد فرزاد می اندازه) خلاق من عشق من جیجر من و......
مامان آوا
11 تیر 92 17:03
وای چه کبابی بوش تا خونه ما هم میاد
مامان محمدرهام جون
12 تیر 92 14:36
ای جووووووووووووونم نقشیشو!!کبابشو،آفرینننننننننننننننننننن از ایده کبابت خیلی خوشم اومد امیدوارم روزبه روز خلاقتر شی پسرگلم
خاله ی امیرعلی
15 تیر 92 0:50
باریک الله ب این خلاقیت جالبت.. ای جووونم چ داستانی هم درآوردی از خودت..
♥متین من♥
20 تیر 92 16:25
عزیزمی پسر خلاق وای معلومه که توی قصه ما یه پسر خوشکل ای بود اسمش پارسا بود همه دوسش داشتن