پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسا كوچولو

سلام فرشته ناز من

1391/4/1 15:52
نویسنده : مامان پارسا
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

يه وقتائي عزيزكم اگه مي بيني يه جائي ماماني داره از شيطونيا و شلوغ كاري هاي تو و خستگيهاي خودش شكايت مي كنه به دل نگيريا خودت فردا كه بزرگ شدي و شدي يه پدر مهربون اونوقت مي فهمي چي تو دل باباها و ماماناست با همه اينكه عاشق بابائي ام و سالها دلمون مي تپيد واسه به هم رسيدن اما تو كه اومدي خونه رو قشنگتر كردي. باور كن عزيزم

نه فكر نكن دارم شعار ميدم اصلاً نم اينجور نيست. يه وقتائي كه مي شينم بهت نگاه مي كنم انگاري خودمو تو وجودت مي بينم به همه آرزوهام رسيدم كنكور ، دانشگاه ، ليسانس ، يه شغل خوب كه دوسش دارم و از همه مهمتر يه همسر مهربون ولي بعضي وقتا فكر مي كردم زندگيم يكنواخت شده تو كه اومدي شدي يه هدف واسه زندگيم.

اگه يه وقتي از كسي ناراحت شدم يا حرفي دلمو شكست يا مشكلي سر راهم بود تصميم گرفتم به هيچ كدوم اهميت ندم آخه تو همه اميد من شدي مي خوام همه چيزمو بذارم واسه تو .

دلم مي خواد از همه لحظه هاي با تو بودن استفاده كنم دلم مي خواد هر روز با هم بازي كنيم ، بخنديم و به هيچي جز لذت بردن از كنار تو فكر نكنم.

دلم مي خواد اون روزي رو ببينم كه تو اومدي خونه زنگ دَرو زدي و منم درو روت باز كنم با خوشحالي بگي واسه دكترا قبول شدم منم بغلت كنم و تا مي تونم ببوسمت.

بعد از مُردنم بذار مردم هر وقت تو رو مي بينن بگن خدا مادرشو بيامرزه كه يه پسر خوب تربيت كرده.

« عاشقتم پسر خوبم »

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
1 تیر 91 16:15
سلام با افتخار لینکتون کردم
خاله مهشید
7 شهریور 91 9:02
الهی زنده باشید انشاالله که همه موفقییت های گل پسرتو میبینی خدا حفظش کنه خیلی ملوس و تو دل برو هست