پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پارسا كوچولو

نظرات (9)

خاله راضیه
5 شهریور 91 17:39
فدای این حاج اقای کوچولو بشم من که اینقدر نازه ابجی اگه تا چند وقت دیگه همه دندونام ریخت بدون تقصیر شماست اخه اینقدر که عکسای گل پسر رو میبینم دندونامو به هم فشار میدم
مریم(همکار خاله راضیه)
6 شهریور 91 8:42
چه خاله بدجنسی داره اق پارسا هر چی میگم از طرف منم بنویس به حرف نمیکنه اخه دستم شکسته الان مثل فلجا تکتک تایپ میکنم
قند عسل تو همه عکساش ناز افتاده هر چی بزرگتر میشه خواستنی تر میشه وروجک خیلی دوست داشتم با راضی جون بیام اما خب نشد ولی جون من شما اومدین حتما باید بیایین خونمون گل پسرو از طرف من ماچمالیش کنین


سلام مريم جون.خيلي ناراحت شدم فهميدم دستتون شكسته ايشالا بلا دوره . منم خيلي دوست دارم شما ررو ببينم . پسر گلتون رو ببوسيد.
خاله نسيم
6 شهریور 91 9:27
حاجي كوچولو رو قربون چقد با ابن لباس ناز شدي تو عكساي ديگتم خوردني هستي
رها مامان راستین
7 شهریور 91 1:42
پسر ناز وخوشگلی خاله ما به شما حتمأ رای میدیم دوست دارم
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 15:16
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
خاله راضیه
9 شهریور 91 9:11
سلام عزیزم من 4شنبه راه میافتم سمت شیراز خیلی دلتنگتونم و مشتاقم تا جوجه کوچولو رو حسابی بغلش کنم و ببوسمش پس حاضرش کن که دارم میام بچلونمش


سلام ما هم منتظريم. اتفاقا تو آب نمك گذاشتمش تا روز جمعه عروسي ناديا جون . يه پسر خوشتيپ سوپرايز ماست.
باران قلنبه
9 شهریور 91 17:44
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
مامان سونیا
9 شهریور 91 20:00
ماشالله هزار ماشاالله به حاجی کوچولوی گل گلاب خدا نگهدارش باشه
مامان سونیا
9 شهریور 91 20:01
ممنون از اینکه به وب ما سر زدید من هم با افتخار شما رو لینک کردم