پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسا كوچولو

تولدت مبارك

1391/5/13 7:14
نویسنده : مامان پارسا
4,526 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

سه ساعت بعد از به دنيا آمدن

هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید 

 

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . . 

 

سالروز شکفتنت مبارک

 

 

 

كيك تولد

 عاشقانه هستم تا هستي ، هستم تا در كنارم هستي ،

هستم تا لحظه اي كه در قلبت باشم ،  

محال است  بي تو حتي يك لحظه نيز زنده باشم .

تولدت مبارك فرشته كوچولوي منماچ

 

يك سالگي پارسا

 

 

كيك تولد 2 سالگي

  هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

تولد دوسالگي

 

 تولد

  تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله راضیه
4 تیر 91 8:42
الهی من فداش بشم که پاپیون زده و اینقدر بلا شده البته کلی هم دلم سوخت که اونجا نیستم کاش تولد بعدیش با هم باشیم مدیونی اگه هر روز از طرف من یه ماچ خوشمزه اش نکنی
ثمین
7 تیر 91 16:21
سلام عزیزم لینک شدین! پارسا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
مریم(همکار خاله راضیه)
8 تیر 91 9:26
سلام تبریک میگم گل پسرتون فوق العاده است اقا سعید و راضیه جون حق دارن خودشونو میکشن واسش از طرف منو شوهرم ببوسیدش
مریم(همکار خاله راضیه)
8 تیر 91 9:30
راستی راضیه جون دو سه روزیه مریضه نتونسته سر بزنه گفته اگه سر زدم به جاش کلی قربون صدقه پارسا جون برم اخه خاله جونش خیلی تنهاست و زود زود دلش تنگ میشه
مامان رها
8 تیر 91 22:50
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین با افتخار لینک شدید
نسيم-مامان آرتين
10 تیر 91 8:37
سلام ماماني خوش حالم كه بهوبلاگ آرتين سرزدين وخوشحالم كه مارو به عنوان دوست وبلاگي انتخاب كردين ما هم با اجازتون لينكتون ميكنيم راستي چه پسر نازي دارين شبيه هندياست خدا براتون نگهش داره سلام كاكو پارسا
نسيم-مامان آرتين
10 تیر 91 8:41
راستي 1چيز جالب من ومامان رها ازدوستان قديمي هستيم وهمشهري چه جالب كه شما 2تا همشهري رو لينك كردين شما جنوب ما غرب
خاله راضیه
11 تیر 91 8:15
سلام سلام عزیزای دل من خوبین؟ یه چند روزی نتونستم سر بزنم کلی دلم تنگ شده جای جیگر خاله خالی دیروز رفتیم باغ فهیمه جون یه عالمه البالو چیدیم و اوردیم دیشب داشتم واسه مربا حاضرش میکردم سعید یهو رفت تو فکر بعد بلند بلند با خودش میخندید بعد میگه یه لحظه فکر کردم اگه پارسا اینجا بود با این البالوها خونه چه شکلی میشد به جون خودم لرز به تنم افتاد این وروجک حتی از راه دورم ما رو میخندونه کلی ببوسش ابجی جون
سپیده
22 مرداد 91 19:10
سلام خامی. اون عکس پارسا جان که داره خمیازه می کشه خیلی بامزست. تو مسابقمون شرکتش بده. موضوع مسابقمون هم همینه. در مورد عکسهای تولدش هم اگه دوست داشتید بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم . منتظر جوابتون هستم. با تشکر
سپیده
23 مرداد 91 18:24
سلام. ممنون از شرکت در مسابقه.
سپیده
27 مرداد 91 15:05
اجازه هست عکسهای تولد پارسا جون رو برای کمک به مامانهای دیگه تو وبلاگمون بزارم ؟
سپیده
27 مرداد 91 19:37
سلام. اون کیک خرگوشی پارسا جان رو بنام خودش تو تم خرگوشی گذاشتم. با تشکر
سپیده
28 مرداد 91 11:29
سلام. عید شما مبارک. با تشکر از رای شما.