پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسا كوچولو

عکس های پاییز 91

1391/8/28 16:11
نویسنده : مامان پارسا
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

 این آقا پسر که می بینید تازگی ها خیلی شیطون شده و همش کارش شده خنده و شیرین کاری هر جا می ریم میگن ماشالا چقدر روحیه ش شاده . تازه خیلی هم قانونمنده تا ماشین سوار میشه میگه کمربند مشغول تلفن

جیگر مامان

 این عکسو یک ماه پیش تخت جمشید گرفتیم یادش بخیر با خاله راضیه اینا رفته بودیم خیلی خوش گذشت.چشمک

تخت جمشید

 تا می خوایم عکس بگیریم دهنشو باز می کنه میگه هَ تا خودشو لوس کنه .

پارسا گلی

 اینم یه نوع تلویزیون تماشاکردنه دیگه ! تو کارتون به این کوچیکی بشینی و حالشو ببری چشمکچشمک

یه جعبه پارسا

 چه پسر تمیز و خوشکلی .... عافیت باشه عزیزم .ماچماچ

پارسا بعد از حمام

خوشکل من

هفته قبل تولد حلما بود متاسفانه موفق نشدم عکسای خیلی خوبی بگیرم چون پارسا پشت سر هم می گفت عکس نه عکس نه بامن حرف نزن

تولد حلما

 

قربون شیرین کاریات

 وای که چقدر واسه یه عکس گرفتن باید التماس کنیم افسوسافسوس

عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله راضیه
28 آبان 91 16:18
خیلی ناز شده بود باورت نمیشه چقدر دلم واسش تنگ شده آبجی دلم میخواد حسابی بچلونمش از طرف من حسابی ببوسش
نسیم -مامان آرتین
29 آبان 91 11:17
1:چه بامزه کارتون تو کارتن 2:به به میبینم این وروجک از این کوچیکیش داره میشه همیار پلیس سمیه جون 1نشون همیارپلیس هم براش بگیرید 3:جیگر خاله موقع عکس انداختن باید بگی سیبوهلو نه هَ هَ .....................
مامان نوژاجونی
4 آذر 91 20:20
چه عکسای قشنگی گرفتی ازین گل پسره.قربون اداهاش برم
رها مامان راستین
8 آذر 91 13:46
خیلی با نمک رفته تو کارتون
متین من
1 بهمن 91 0:28
وای اولین دوست شیرازیم شماین خیلی خوشحالم چه پسرنازی دارین ماشالا من لینک تون میکنم ممنون که منو لینک کردین دوسی بیشترمیام پیشتون