پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسا كوچولو

پارسا و دهه محرم

1391/9/7 20:59
نویسنده : مامان پارسا
1,627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

ببخشید دیر اومدم . ایام عزاداری امام حسین (ع) رو خدمت همتون تسلیت عرض می کنم.

ما که سعی کردیم تا اونجایی که امکان پذیر بود پارسا رو ببریم هیئت و مراسم های عزاداری تا از همین الان با مراسم وآئین های مذهبی کشورمون آشنا بشه . البته ناگفته نمونه که خودش واقعا علاقمنده و این چند روز دائم می گفت حسین حسین - یا حسین و یا صلوات می فرستاد و با شور خاصی سینه زنی می کرد چون من شبها تا ساعت 8 سرکار بودم بابای پارسا می رفت مهد دنبالش. از قبل زنگ می زدم تا آماده باشه مدیر مهد گفت پارسا چقدر میره مهمونی ٰگفتیم مهمونی نیست میره هیئت خیلی تعجب کرده بودن چون همیشه تو مهد با رقصش همه رو سرگرم میکنه می گفتن پارسا و هیئت ؟؟؟؟!!!!!

خوب هر چیزی جای خودش داره دیگه .

روز جمعه که همایش شیرخوارگان بود رفتیم شاهچراغ این وروجک تمام صحنو وجب کرد من و بابا هم از ترس اینکه گم نشه پشت سرش رژه می رفتیم.

روز عاشورا فوق العاده سرد بود لباس محرمیشو پوشید ولی مجبور شدیم روشو لباس گرم بپوشونیم . ولی شب یه دو تا عکس گرفتیم البته انقدر ادا درمیاورد که با بدبختی گرفتیم.

محرم 91

محرم 91

محرم سالهای قبل خیلی بهتر بود چون بیشتر واسه لباس پوشیدن و عکس گرفتن تحت تسلط خودمون بود چند تا از عکساشو میذارم تا خودتون قضاوت کنید.

محرم 89

محرم 89

 

محرم 89

محرم 90

محرم 90

 

محرم 90

از دیروز تا حالا که عزاداری تلویزیون تموم شده پشت سر هم میگه مامان حسین بذار .

 ببخشید اگه بد نوشتم چون خیلی عجله ای بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله راضیه
8 آذر 91 8:22
الهی من فدای حسینی بودنت بشم خاله جون انشاالله تا همیشه عشق امام حسین تو بند بند وجودت باشه و از شر خطرات حفظت کنه
نسیم -مامان آرتین
8 آذر 91 10:19
ای جونم چه این لباسها بهش میاد خوب خانم مدیر تقصیری نداره رقص هیئت من یه بچه رو دیدم تو یه مراسمی بلند شد رقصید ما رو نمیگی
رها مامان راستین
8 آذر 91 13:44
عزاداریات قبول باشه خاله جون
مامان محمدرهام جون
8 آذر 91 18:07
عزاداریهاتون قبول باشه علی اصغر امام حسین نگهدارت باشه خوشگلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 آذر 91 18:08
عزیزم ناز بودی با این لباس نازتر شدی
مامان کوثری
14 آذر 91 15:27
سلام پسر خوش تیپ شما تو مسابقه است لطفا اگر رای ندادین بیاین رای بدین ممنونم
خاله راضیه
16 آذر 91 8:31
سلام سلام من اومدم........ خوبین؟؟ راستی کلاغا خبر اوردن که جیگر خاله رفته اردوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این اولین اردوش بوده نفسم کاش بودم اولین اردوش رو باهم واسش جشن میگرفتیم (البته از نوع 4 یا 5 نفره): D بوس بوس خاله جون.....
مامان نوژاجونی
22 آذر 91 18:01
الهی فدای اون چشمای نازت بشم عزیزم.امام حسین نگهدارت باشه پسرک ناز