پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

روز معلم مبارک

1392/2/12 2:44
نویسنده : مامان پارسا
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

معلم هدفت عشق است و ایثار

هزاران خفته از عشق تو بیدار

روزت مبارک

 

عسل مامان این کادوهایی که می بینی اولین کادوهای روز معلم شماست که به تعداد 7 نفر آماده شده مربی ها ، کمک مربی ، سرایدار و مدیر

کادو روز معلم

محتوای این بسته ها شکلات خوری ، بستنی خوری ،ظرف میوه ،  اسپری ، کیف پول و ست خودکار و جاکلیدی بود. 

کادو روز معلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ی امیرعلی
12 اردیبهشت 92 12:47
چ هدیه های خوبی، خوش بحالشون...
خاله راضیه
12 اردیبهشت 92 15:59
یادش بخیر بچگیا همش دنبال گل بودیم واسه همچین روزی واسه معلما عزیزم پارسا جان تا میتونی از این فرصتا استفاده کن من که خیلی دلم واسه همون موقع ها تنگ شده
متین من
13 اردیبهشت 92 15:15
وای چه مامان خوبی به فکرهمه بوده وهمه روخوشحال کرده
نرگس مامان باران قلنبه
13 اردیبهشت 92 18:25
عزیزم چه مامان مهربونی دستت درد نکنه خانمی
مامان آوا
14 اردیبهشت 92 6:54
چه قشنگ برای همه کادو گرفتین آفرین مامان مهربون
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:41
وای دستت درد نکنه پارسا جون ومامان جون کاش منم معلم یا مربی پارسا جون بودم راستی خانمی هیچ پیغامی در مورد مسافرت برام نیومده اگه ممکنه دوباره برام سندش کن
نسیم-مامان آرتین
15 اردیبهشت 92 9:00
مرضیه جونم آب وهوای تبریز وزنجان مثل هم هستن اما اردبیل وسرعین اکثرا سردن نه اونجوری که فکر کنی اما همیشه یه نسیم خیلی خنکی میوزه
همیشه خرداد ماه هوا خوب بوده اماامسال هنوز این ورا هوا کامل گرم نشده اما نگران نباش لباس نازک وآستین کوتاه حتما بردار وبنابر احتیاط سوئی شرت برداری بهتره بخصوص برای سرعین ،ما پاسال 14-15 رو رفتیم شمال واز سمت اردبیل برگشتیم و سرعین هم رفتیم وهوا خیلی خوب بود جوری که آرتین با تاب وشلوارک مدام تو کالسکه اش بود
وای خوش به حالتون من عاشق شبای سرعینم
راستی گلم شما که دارید میایید سمت غرب به ما هم یه سری بزنید یه کلبه کوچیکی داریم شاید بهتون بد بگذره اما ما رو خیلی خیلی خوش میکنید



این نسیمی که گفتی خودتی یا باد خنک
خاله راضیه
16 اردیبهشت 92 8:43
به به میبینم دارین میرین ایران گردی قبلا" وقتی قصد مسافرت داشتین اول از همه به من میگفتی اما حالا....
مثل اینکه خیلی غریبه شدم راست میگن از دل برود هر آنکه از دیده رود حالا دیگه باید از دوستات تو نت بفهمم داری میری مسافرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسسسسسسسسسییییییییییی خوش بگذره
از بیمعرفتیات خیلی خیلی دلگیرم ولی پارسامو ببوس


نه خواهر گلم اینطوری نیست اگه بهت نگفتم چون هنوز صد درصد نیست بعدشم گفتم اگه بفهمی که میخوایم بریم سرعین دوباره جوگیرمون می کنی که بیایم مشهد.وگرنه هرچیزی باشه اول به شما میگم خانم گل پس ناراحت نباش .
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:40
سلام دوست خوبم با دو پست جدید به روزم ..