پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

مادرم روزت مبارک

1392/2/12 3:20
نویسنده : مامان پارسا
2,092 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته ی تو، صبوری!
روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده ی تو ،دلواپسی!
روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه ی تو، بیداری !
روزمادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن توچروک شد !

روز مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن او که

نوازشگر همه ی سالهای دلتنگی تو بود!

روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....

قلب قلب قلبقلب قلب قلب قلبقلب

"مادر مهربونم"

مادربزرگ

مادر و مادرشوهر (خاله جون ) خوبم و آقا پارسا "

مادربزرگا

اولین شعر مادر که خوشکل مامان تو مهد یاد گرفت :

من به بهار گفته ام           مادر من مهربونه

من به ستاره گفته ام        مادر من یه گوهره – مادر من یه گوهره

مادر من فرشته است        به آسمون نوشته است

از گوهرم بالاتره               بهشت جای مادره – بهشت جای مادره

 

کادوی روز مادر

اینم از کادوی روز مادر از طرف پسر گلم و همسرم

وقتی پوشیدمش پارسا یه نگاه جالبی بهم کرد و  گفت وای مامان خوشکل شدی ، روزت مبارک ماچماچ

البته این کادو بیشتر از طرف جیگر مامان بود و کادوی همسرم سه دنگ از آپارتمانی بود که چند ماه پیش خریده بودیم که به نامم شد. شامشم بمون واسه هفته بعد چون یه کم هوا سرده به خاطر پارسا ترجیح دادیم یه موقع دیگه بریم.

کادوی عزیزی و عزیزجون و زن دایی طاهره می مونه واسه فرداشب چون هوا بارونی بود تا از سرکار اومدیم خونه دیر شد. زن دایی طاهره واقعا مثل مادر از پارسا مواظبت می کنه البته امسال فقط روزهای پنج شنبه میره اونجا . پارسا هم علاقه عجیبی به دایی و زن دایی داره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله راضیه
12 اردیبهشت 92 8:28
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی نثار قلب خسته و صبورت عزیزم روز به اوج نشستنت مبارک (تقدیم به همه مادرای عزیز مخصوصا" مامان خودم که امسال هم از هم دور بودیم خیلی دلم براش تنگ شده)
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 10:49
آرامش و صبر رد پاي خدا در زندگيست آرزو ميكنم زندگيتان پر از رد پاي خدا باشد... عزيزم روزت مبارك
خاله ی امیرعلی
12 اردیبهشت 92 12:45
الهیییی چ مامان بزرگای مهربونی پارسا جونم..
به به چ کادوهای خوشملی هم هدیه گرفتن مامان جونیِ پارسا، مبارکتون باشه عزیزم..


مرسی خاله جون
نسرین خاله اسما
12 اردیبهشت 92 21:27
روزمادر مبارک عزیزم انشالله که همیشه سالم و سلامت باشین عزیزم خصوصی
متین من
13 اردیبهشت 92 15:16
روزمادر هم به تو دوست خوبم ومادرگلت ومادرشوهرمهربونت تبریک میگم به به چه کادوی خوبی گرفتی مبارکه به سلامتی بندازی
مامان آوا
14 اردیبهشت 92 6:56
آفرین به آقا پارسای گل دستش درد نکنه
نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 8:44
مهربانیت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت رابوسیده روزتان از امروز تا همیشه مبارک وای چه شعر خوشگلی ید گرفته این جیگر طلا وای چه کادو های ناز وباحالی گرفتی مبارکت باشه
رها مامان راستین
14 اردیبهشت 92 17:18
روزت مبارک کادوهای خوشگل تونم مبارک
خاله جونی
15 اردیبهشت 92 1:19
سلام عزیزم روز شما هم مبارک باشه هدیه تون هم مبارک باشه