پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

مروری بر خاطرات روزمره پسر گلم

1392/4/1 3:43
نویسنده : مامان پارسا
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

این عروسکتو خیلی دوست داری بهش میگی نی نی بعضی وقتا بغلش می کنی خیلی بامزه و با لحنی آروم میگی گریه نکن پسرم می برمت پارک

دو همدم

از بین چیزای شیرین عاشق بستنی ، کیک تولد ، شیرینی دانمارکی ، آبمیوه و پاستیل هستی البته سعی می کنیم که شیرینی ها رو فقط تو مهمونی استفاده کنی .

نوش جان

 

نوش جان

ببین چطوری در عرض چند ثانیه همه جا رو بهم می ریزی رول کیسه زباله رو باز می کنی و همشو پهن می کنی تو آشپزخونه . اینم یکی از سرگرمیهای روزانه شماست دیگه !!!

شیطنت

علاقه خیلی زیادی به کتاب های شعر و داستان داری یه عالمه کتاب داری و هر ماه در حال اضافه شدنه موقع خواب میگی قصه بخون.

عشق کتاب

 

cd های عمو پورنگ و خاله شادونه رو خیلی دوست داری اگه به اختیار خودت باشه کلا تلویزیون باید در اختیار شما باشه.

بعضی مواقع شروع می کنی به آواز خوندن و آهنگ زدن با ارگ طوری که آلودگی صوتی شدید ایجاد میشه.

پارسا و موسیقی

این عکسا هم مربوط به اسفند 91 بود روزی که من و شما از طرف اداره بابا رفتیم اردو  (باغ ارم )، بابا به دلیل مشغله کاری نتونست بیاد کلی جایزه گرفتی ولی بس که شیطونی کردی انگشت نما شده بودم یه روز خیلی خاطره انگیز برای شما بود ولی دمار از روزگار من دراومد قبل از عید سرم خیلی شلوغ بود نتونستم واسش پست بذارم ولی اتفاقی عکسا رو دیدم و ..........

باغ ارم

 

باغ ارم

 علیرضا پسر همکار باباجون 

باغ ارم

همیشه عاشق غذا خوردن تو ظرفهای یکبار مصرف هستی .

باغ ارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسیم-مامان آرتین
1 تیر 92 10:30
ای جونم شیرین-بابا موزیسین
خاله ی امیرعلی
1 تیر 92 14:27
پارسای شیطون..
خاله راضیه
1 تیر 92 16:50
شیطنت هات منو کشته خاله جون خوشتیپ خاله دلم واست قده یه نخود شده
سجاد
3 تیر 92 12:54
ضمن عرض تبریک عید خجسته ی شعبان از شما دعوت میکنم به سجاد کوچولو سر بزنین ... با پست جدید آپم
هیراد و عمه لیلاش
3 تیر 92 14:25
در تمنای نگاهت مینشینم تا بیایی من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی عید بر شما مبارک
مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:27
نوووووووووووووش جونت خاله جون همیشه سالم وشاد وبه گردش باشی
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 16:24
فدای شیرین کاریهات عزیزم ما با 2 پست جدید آپیم و منتظر حضور گرمتون
♥متین من♥
5 تیر 92 17:39
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین ممنونم .. اگربهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:25
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم راستی گلم بازهم این دفعه من دارم شما رو به مسابقه دعوت میکنم که ایشالا مثل دفعه پیش بازم شما برنده بشید اما این بار جایزش نصف نصف