پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

بازم گردش

1392/3/26 2:55
نویسنده : مامان پارسا
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز جمعه 24 خرداد ساعت 5:45 صبح از خواب بیدار شدی و از خوشحالی که قراره بریم گردش دیگه نخوابیدی ساعت 6:30 با خانواده دایی بهرام رفتیم روستای دلخان ( شش پیر ) البته بابایی با خانواد عمو شهرام ساعت 10 به جمع ما پیوستند به همه خیلی خوش گذشت خصوصا توپولوی من ، تا می تونستی آب بازی کردی ، توپ بازی ، شیطونی ، رقص و ... واقعا طبیعت زیبایی بود ساعت 7 عصر برگشتیم.

اینم عکسای این روز قشنگ لبخند

تا چشمت به رودخونه افتاد گفتی بریم دریا ولی انقدر آب سرد بود که پاهاتو که تو آب گذاشتی منصرف شدی .

برم دریا...

این روزا تا از دستم ناراحت میشی میگی وای وای خسته شدم ...  مژه

مامان : از چی ؟! سوال

پارسا : از دست مامان تعجب

اون روزم چند بار این جمله رو گفتی و باعث خنده بقیه شدی خنده

عشقم

زندگیم

بعد از آب بازی گفتی لباسامو خودم بشورم

لباسا بشورم

چه حالی میده آب بازی ..

نفسم

چوب منه ...

خوش خنده

روستای زیبای دلخان

طبیعت زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسیم-مامان آرتین
26 خرداد 92 9:21
واااااااااااااااااااااااای چه جای با صفایی
من عاشق این جیگر طلام با اون خنده های نازش وچشمای خوشگلش


مرسی خاله جون
خاله راضیه
26 خرداد 92 9:39
وای وای موهاشو... قر کمر و اداشو
موهاتو کوتاه کردی خیلی خوشمل شدیا خاله جونی من فدات بشم که اینقده مستقلی لباساشم خودش میشوره وروجک صد البته مطمئنم جای من خیلی خیلی خالی بوده پس خوش بگذره


معلومه که جات خیلی خالی بود .
هیراد و عمه لیلاش
26 خرداد 92 14:35
قربونت برم خاله جون همیشه به گردش باشی و تنت سالم افرین که از طبیعت قشنگ لذت میبری گلم
مامان محمدرهام جون
26 خرداد 92 17:23
همیشه به گردش عزیزدلم،چه طبیعت زیبایی
رها مامان راستین
27 خرداد 92 17:59
چه جای با صفایی منم دلم خواست اونجا باشم همیشه به گردش
خاله جونی
27 خرداد 92 20:16
همیشه به گردش و تفریح
خاله ی امیرعلی
27 خرداد 92 23:53
به به همیشه ب گردشُ تفریح..
راستی روستای دلخان برا کدوم شهره؟


مرسی خاله جون .استان فارس شهرستان سپیدان
مامان محمدرهام جون
28 خرداد 92 13:12
عکس یکی مونده به آخری محشره ،هزار ماشالله به این گل خوشگل وخوشبو
مامان آوا
29 خرداد 92 10:58
♥متین من♥
30 خرداد 92 16:01
عزیزم امیدوارم خوش گذشته باشه وای منم دلم خیلی وقته هوای سپیدان کرده بخصوص شش پیر و ابشار مارگون و پولادکف بووووووس
مامان فهيمه
30 خرداد 92 18:02
هميشه به گردش گل پسر ناز