پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

يك تا دوسالگي شاهزاده كوچولو

1391/11/1 1:12
نویسنده : مامان پارسا
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترين يادگار زندگيم

 

ميو خوشمله ...

 

نازتو برم

 

 خوب بخوابي عزيزم

 

هميشه بهاري باشي

 

هميشه تو ذهنمي

 

مهندس كوچولو

 

آب بازي

 

سوپراستار شهرم

 

كريسمس مبارك

 

شيرين تر از عسل

 

سيزده بدر

 

فداي ذوقت

 

گل نازم

 

شيطون بلا

 به خدا من دختر نيستم من پارساي خودتون هستم ليدا و آيدا اين بلا رو سرم آوردن چشمکچشمک

خورشيدكم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله راضیه
27 شهریور 91 9:21
سلام جیگرای من حالتون خوبه؟خیلی عالی شده ماشالله ماشالله واسه خودش مردی شده ها!!!!!!!!
دلم خیلی واسه این مرد کوچک تنگ شده خییییییییییلللللللللللییییییییییی.......
پارسا جونم یه عالمه میبوسمت خاله جونم


سلام مرسي خاله جون ما هم دلمون واسه شما خيلي تنگ شده. انشاء اله زودتر ببينيمت.
خاله نسیم
27 شهریور 91 11:25
چه پسری چه عسلی
راستی اون دخمل خانم کیه خیلی نازه


خاله جون اون دخمله خودم ( پارسا )هستم ديگه
خاله راضیه
30 شهریور 91 9:02
جیجرشو بخورم که تو هر جنسی اوله چه دخمل باشه چه شازده پسر نفس خاله تکه تک....
مریم(همکار خاله راضیه)
30 شهریور 91 9:08
میشه پاسا رو وقتی خالش اومد بدین بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه میخوام انقد بچلونم و بوسش کنم که نگو و نپرس اخه چرا اینقدر این خوشمله؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام شما دعاكن راضيه بياد تا بعد ... اگه ميشد شما ميومدين كه خيلي خوب بود.