پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسا كوچولو

برنده مسابقه نی نی های فشن

1391/9/22 18:40
نویسنده : مامان پارسا
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش تو وبلاگ نی نی مد یه مسابقه بود که روزهای آخر از طریق نسیم جون ( مامان آرتین ) باخبر شدم و پارسا رو شرکت دادم یکی از برنده های این مسابقه پسر خوشتیپ من بود خاله راضیه زنگ زده بود که قضیه برنده شدن چیه که بعضی ها تبریک گفتن یادم اومد که به عنوان یه خاطره ثبتش کنم و از کسایی که به پارسا رای دادن تشکر کنم .ماچ

 آدرس وبلاگ نی نی مد http://ninimod.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله راضیه
23 آذر 91 16:16
من از اون اول هم گفته بودم اگه حتی یه نخ موهاش هم به من بره خیلی جذاب میشه (اعتماد به نفس و حال میکنین) از شوخی گذشته جیگر من اینقد خوشتیپه که از همین الان یه عالمه هواخواه داره فدات بشم امیدوارم تو زندگیت هم همیشه برنده باشی
مامان سونیا
29 آذر 91 17:22
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
سپیده
30 آذر 91 12:43
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلدا مبارک http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان کوثری
1 دی 91 19:15
سلام عزیزم ببخشید کمی طول کشید کار طراحی آماده است میگذارم تو وبلاگ طراحیم فردا صبح میتونی ببینیش
نسیم -مامان آرتین
2 دی 91 10:18
هزارا یلدای شکلاتی مبارکت باشه پارسا جونم