پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پارسا كوچولو

سومین یلدای پارسا

1391/10/2 16:09
نویسنده : مامان پارسا
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امسال هم مثل سال قبل شب یلدا خونه خاله شمسی بودیم که حسابی بهمون خوش گذشت پارسا که فکر کنم حداقل یک کیلو میوه خورد ( قابل توجه خاله راضیه که قراره آخر هفته بریم خونشون نیشخند) ولی آجیل و بستی و چیزای دیگه نخورد بابایی هم دائم می گفت مریض میشه ها خاله می گفت یه کوچولو شام خورده فقط  داره میوه میخوره . پنج دقیقه می رقصید یه میوه می خورد و همین طور این قضیه تکرار می شد. چشمک

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا .
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد .            

شب یلدا

شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

شب یلدا

این هندونه خوشکلو رضا پسرخاله پارسا درست کرده واقعا دستش درد نکنه

هندوانه یلدا

ملینا (دختردایی پارسا)

ملینا

این عکسا رو هم چند روز پیش از توپولوی خوشکل گرفتم

پارسا کوچولو

 

پارسا کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدرهام جون
2 دی 91 21:00
به به چه هندونه خوشگلی،چه پسرناز وتوپلی سومین یلدات مبارک شیرینم
خاله راضیه
3 دی 91 8:20
الهی من فداش بشم با اون میوه خوردنش که به آدم روحیه میده وای من که بیصبرانه منتظر هستم بابا شما بیایید من میدون تره بار مشهدو واسش میارم 50 کیلو میوه که قابل این حرفا نیست از شوخی گذشته از خداتونم باشه تپل من میوه دوست داره آخه اکثر بچه ها فقط هله هوله دوست دارن جیگرشو بخولم من
نسیم -مامان آرتین
3 دی 91 10:09
دی جی(از نوع رقصیدن) خاله خوشگل خاله یلدات مبارک راستی دست پسر خاله درد نکنه چه هندونه خوشگلی
مامان کوثری
5 دی 91 11:00
طراحی تم رو تو وب نی نی پارتی گذاشتم لطفا نگاه کنید از هر چیزی چند نمونه طراجی کردم لطفا انتخاب کنید و خبر بدین بهم جاهایی که عکس پاسا میخواد بیاد رو هم بگید که عکس ها رو جایگزین کنم
خاله راضیه
6 دی 91 8:51
میبینم که عسل خاله داره میاد وای نمیدونی چقدر منتظرم که زودتر پنج شنبه بشه تازه واسه خوشمله تپل خودم یه عالمه پاستیل هم خریدم
نسیم -مامان آرتین
12 دی 91 8:34
به به میبینم باز تو مسابقه شرکت کردین و..........ماکه حتما به این جیگری رای میدیم
نسیم -مامان آرتین
18 دی 91 15:30
خانم خانما پس کامنتهای جدید کو خیلی ناراحت ونگران شدم زود بذتر ببینم به این جیگری چه شده بود
زهرا
22 دی 91 3:17
چه پسمل نازیعین دختر آبجی من از عکس گرفتن خوشش نمیاد
مامان کوثری
25 دی 91 8:47
سلام عزیزم راستش یه سری موارد که یادم بود رو درست کردم ولی خیلی چیزا رو هم یادم نیست چون موارد رو تو نی نی پارتی پیغام گذاشته بودین و اونم پرید لطفا دوباره تم میکی موس رو نگاه کن و موارد ی که مشکل داشت رو برام یاد آوری کن مثلا یکیش نوشتن اسم پارسا جان به فارسی بود باقی موارد رو هم قید کن راستی تقویمش رو هم میکی موس میخوای باشه؟