پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

پارسا كوچولو

طراحی تقویم 92 پارسا جون

1391/11/13 16:10
نویسنده : مامان پارسا
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم میخواستم یه وبلاگ خیلی خوب بهتون معرفی کنم واسه طراحی تقویم ، تم تولد ، جشن دندونی و ..... که هم کاراش خیلی قشنگه ، هم قیمتاش مناسبه .

تقویم و تم تولد سه سالگی پارسا رو مامان کوثری زحمت کشیدن . تم تولدشو که نمی تونم بهتون نشون بدم بعد از تولدش میذارم ولی تقویمو می ذارم شما هم حتما خوشتون میاد واسه سفارش هم می تونید به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://temparti.blogfa.com 

تقویم عزیز دلم

بهار

تابستان

پاییز

 زمستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسیم-مامان آرتین
14 بهمن 91 9:43
وای چه تقویم باحالی
خاله راضیه
14 بهمن 91 11:05
جیگرشو بخورم من با اون تقویم بامزه اش آبجی جونم یادت باشه حتما واسم یه دونه نگه داری وگرنه میکشمت
خاله راضیه
14 بهمن 91 16:17
دیشب همش یاد کارای بامزه گل پسر می افتادم و با خودم میخندیدم دایی سعید میگه وا؟؟!! چرا الکی میخندی؟؟؟!!!! وقتی گفتم یاد جو سازیاش افتادم کلی خندیدیم اما انصافا" دلمون واسه جو سازیاش خیلی تنگ شده راستی به دنیا اومدن پریا جون هم تبریک حتما" عکسشو بذار ببینم
نیم وجبی
14 بهمن 91 20:21
خیلی خوشگلن
مامان کیارش
14 بهمن 91 22:10
خیلی خوشگل شئه آخه پارسا جونم خودش خیلی نازه. من خیلی دوست دارم واسه کیارش جون تقویم درست کنم میشه بیاین وبلاگش بهم آموزش بدین.


مامان پارسا
15 بهمن 91 14:31
خیلی تقویمش قشنگ شده خودتون درست کردین یا دادین از بیرون درست کردن لطفاً راهنمایی کنین
مامان پارسا
15 بهمن 91 14:34
اول فقط عکسها رو نگاه کردم حالا که مطالب رو خوندم متوجه شدم مامان کوثری زحمتش رو کشیدن خیلی قشنگ شده دستشون درد نکنه
متین من
18 بهمن 91 15:22
عالی بود دستشون درد نکنه منتظرعکسای تولد هم می مونیم