پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

اسفندماه 91

1391/12/14 13:35
نویسنده : مامان پارسا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ( دوشنبه 14/12/91) جشن سبزه ها بود البته برنامه واسه بچه های گروه 3 تا 4 سال بود ولی بعضی از بچه های 2 تا 3 هم بودند شما هم که خیلی به جشن و شادی علاقه داری پس تصمیم گرفتم که ببرمت . فردا هم قراره عکس سبزه ها بگیرن .

جشن سبزه ها

با کلاس

این عکسا هم بعد از اینکه اومدی خونه گرفتم . گرم صحبت با عزیز جونت هستی .

عزیز دلم

قربونت برم

خنده هات منو کشته

نفسم

شیرینم

اینم اولین لباس فرم مهدکوک شما که البته یه کم بزرگه . البته فقط موقعی که بخواین برین اردو می پوشید.

اولین لباس فرم مهدکودک

این عکسا رو چند روز پیش گرفتم تازه از خواب نیمروزی بیدار شده بودی رفتی دستشویی و به این ترتیب شلوارتو پوشیدی وقتی داشتم پشت تلفن سوتی که دادی واسه بابا تعریف می کردم خودت از خنده غش کرده بودی . 

سوتی گل پسرم

 

سوتی گل پسرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرپرواز
14 اسفند 91 13:58
سلام وبتون خیلی زیباست. امیدوارم سایتون همیشه روی سر فرزندتون باشه. وبلاگ من یه سری مطلب داره در مورد تربیت دینی فرزندان خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون را بگید.ممنون http://pareparwaz.niniweblog.com/
نسیم-مامان آرتین
14 اسفند 91 15:02
ای جونم چقدر بامزه شلوار پوشیدی من که تو این ساعتهای آخر شرکت دمق بودم با دیدن این صحنه حسابی شارژ شدم


خوشحالم حداقل باعث خنده شما شدم
خاله راضیه
14 اسفند 91 17:57
الهی خاله فدای اون شیطنت هات بشه عسل شیرینم چه بامزه خیلی خنده داره منو نجمه دوستم کلی خندیدیم نجمه میگه اگه پارسا جون اینجا بود میخوردمش با اون پاهای تپلیش (تیپه دختر کشتو قربون خاله)
سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 اسفند 91 2:14
سلام عزیزم. ممنون از لطفتون. ماشالله پارسا چقدر بزرگ شده. خیلی وقت بود ندیدمش. عزیزم
مامان پارسا
15 اسفند 91 8:01
باز خوبه یه ذره تلاش کرده شلوارش رو اینجوری پوشیده پارسای من منتظر میمونه تا من شلوارش رو بپشونم پاش.
خاله جونی
17 اسفند 91 1:05
سلام عزیزم همیشه به جشن و شادی چقدر با نمک شلوار پوشیدی ممنون که بهمون سر زدین
مامان رها
18 اسفند 91 16:21
عزیزم قربونت برم مامانی حالا کوچیکه دیگه یاد میگره خوب


نه عزیزم الانم بلده همیشه خودش شلوارشو می پوشه . این سری سوتی داده بود.
نی نی توپولی
18 اسفند 91 23:15
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$