پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

پارسا كوچولو

همسر عزیزم تولدت مبارک

1391/12/21 1:44
نویسنده : مامان پارسا
1,919 بازدید
اشتراک گذاری

تولد باباجون یکم فروردینه ، هرسال مشکل من اینه که اون روز هیچ شیرینی فروشی کیک تولد نداره . دیشب داشتم از سرکار برمیگشتم خونه تصمیم گرفتم بابایی رو سوپرایزش کنم سر راه یه کیک گرفتمو اومدم خونه شما که حسابی ذوق زده شده بودی چون عاشق تولد ، کیک تولد ، رقص تولد و خلاصه هر چیزی که مربوط به اون میشه هستی . با اون زبون شیرینت به بابا گفتی تولدت مبارک ، دست می زدی و شعر تولد واسش خوندی . حسابی رقصیدی دست ما رو می گرفتی می گفتی پاشو برقص ، آهنگ بذار . دو تکه کیک خوردی البته اگه اجازه میدادیم بازم می خوردی ولی دیگه زیادیت می شد.

کیک تولد

تا شمعو روشن می کردیم اجازه نمی دادی باباجون فوت کنه و خودت سریع ترتیبشو می دادی

اینم شما همراه باباجون که 37 ساله شد.

پارسا و بابایی

 توپولیه شکمو

 شکلکهای جالب آروین

تقدیم به همسر عزیزم :

 روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک . . .

 

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است
سالروز تولدت مبارک . . .

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نسیم-مامان آرتین
21 اسفند 91 8:58
باباجون تولدتون مبارک ایشالا120 ساله بشین وهر سال مرضیه جون سورپرایزتون بکنه وپسملی براتون برقصه


مرسی نسیم جون
مامان محمدرهام جون
21 اسفند 91 11:48
ان شالله بابایی 120ساله شن وسایه پر مهرشون بر سر شما وپارسای گل مستدام وپایدار باشه


خیلی ممنون . زنده باشین
خاله راضیه
21 اسفند 91 12:08
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
پسر خاله گلم، شوهر خواهر مهربونم از صمیم قلب تولدت رو با یه دنیا آرزوی موفقیت تبریک میگم ایشالله 120 ساله شی

مرسی آبجی جون
رها مامان راستین
21 اسفند 91 12:56
مبارک باشه همیشه در کنار هم خوش باشید


مرسی عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
22 اسفند 91 2:01
سلام خانمی. تولد همسرتون با تاخیر مبارک. هفت سین پارسا جون ثبت شد. ممنون.
نسیم-مامان آرتین
23 اسفند 91 9:22
خدایــــــــــــــــا ،مرضیه جون میدونی چیه من عاشق اون چشای ناز پارسا جونم هستم هر وقت چشمم به چشماش میوفته انرژی میگیرم خدابرات نگهش داره خیلی خیلی نازه
تو رو خدا زود زود برای اسپند دود کن


مرسی عزیزم چشات خوشکل می بینه *
خاله راضیه
24 اسفند 91 16:19
فقط یک هفته ئ دیگر باقیست....... شمارش معکوس آغاز شد....... یه هفته فرصت داری تپل خان رو حاضر کنی تا من بیام حسابی بچلونمش هاهاهاهاها
متین من
26 اسفند 91 13:22
منم به نوبه خودم تولدت همسرتون تبریک می گم پارسا جون ببوس


ممنون عزیزم
نسیم-مامان آرتین
27 اسفند 91 9:21
تق تق فش فشه،فاصلمون کم بشه،هیزم ونفت وآتیش،دوست دارم خداییش،سیب زمینی به سیخه،عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوابهاری میشه،سرما فراری میشه،زردی ازت دور بشه،هر چی میخواهی جور بشه پیشاپیش 4شنبه سوری ونوروز 92 مبارک ایشالا سال شاد وخوبی رو در کنار هم داشته باشید
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:44
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
هیراد و عمه لیلاش
30 اسفند 91 18:47
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$ سال نو مبارک *
سجاد
2 فروردین 92 20:17
سلام . سال نو مبارک . یه عیدی ناقابل از طرف سجاد کوچولو می دونین چیه ؟ عکس فتوشاپ فرزند دلبندتان در وبلاگ سجاد منتظریم ...
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:11
و بر آمد بهاری دیگر مست و زیبا و فریبا ، چون دوست سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست همره باد بهاری بفرست : پیک نوروزی و شادی بر دوست!
متین من
16 فروردین 92 2:31
مبارک باشه ایشالا هرسال تولدش جشن بگیرین وشاد باشین


ممنون عزیزم
مامان شايان
6 خرداد 92 18:22
مباركه تولدت بابايي ماماني عجب كيكي دهن ما كه آب افتاد هميشه به شاد