پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

بابایی روزت مبارک

1392/3/4 2:20
نویسنده : مامان پارسا
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

 

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد.

دوستت دارم بابایی

کادوی باباجون

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

روزت مبارک ماچتشویق

روزت مبارک باباجون

بابای من بهترین بابای دنیاست.

 

 دیروز جمعه 3 خرداد روز پدر بود صبح رفتیم دارالرحمه سرخاک دو تا آقاجونا البته چون هوا خیلی گرم بود شما رو با خودمون نبردیم به زن دایی می گفتی بریم سر خاک آقاجون . وقتی داشتم فاتحه می خوندم خیلی دلم گرفت دومین سالی بود که دیگه نمی تونستم واسشون کادو بگیرم هر دوشون خیلی دوستت داشتن ولی افسوس که تا اومدی مفهوم آقاجون رو بفهمی هر دوشون از پیشمون رفتن.

"به یاد تمام پدرهایی که امروز در بین ما نیستند اما خاطره ی روزهای حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد و امروز خوب است که به یاد آنها باشیم..."

عصر با عمو روح اله و نامزدش رفتیم لوناپارک چند سالی بود که اونجا نرفته بودم فکر می کنم آخرین باری که رفتم بچه بودم خیلی قدیمی شده بود ولی بازم بهت خیلی خوش گذشت .

عزیزم

اینجا غرفه فروش سی دی و کتاب بود که آهنگ های شاد پخش می شد طبق معمول رفتی وسط و شروع کردی به رقصیدن همه داشتن نگات می کردن و ذوق می کردن من و بابا مونده بودیم چکار کنیم ..

میخوام برقصم

بعدشم رفتیم رستوران هخامنش تا رسیدی اول دراز کشیدی تا تجدید قوا کنی

خسته شدم

 دوباره شروع کردی به رقصیدن

برقصم

یه قسمت از رقصتم که همیشه باید با دستمال باشه.

با دستمال برقصم

یه چیزی بیارین بخورم

 اینم یه عکس مرودنه قبل از شام

روزتون مبارک

همیشه نون و ماستو به هر چیزی ترجیح میدی

 ماست بخورم

  پسر گلم روزت مبارک . بزرگ مرد کوچک روزت مبارک.

خوشتیپ شدم

اینم از کادوهای من و پارسا به باباجون . مبارکه

 کادوهای باباجون

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ی امیرعلی
4 خرداد 92 2:55
چ عکسای زیبایی؛ ایشالا ک همیشه سایشون بالا سرت باشه پارساجونم.. وااااای اون عکسای رقص چ بامزه بودن؛ ماشالا چ فعالِ پارساجونی..
خاله راضیه
4 خرداد 92 8:31
اول از همه جای بابا رو خالی میکنم که خیلی دلم واسش تنگ شده بعدش هم به شوهر خواهر عزیزم و پارسای عزیزم روزشون رو تبریک میگم از طرف من این مرد کوچولوی رقاص رو که اینقدر کارای بامزه میکنه رو ببوس
نسیم-مامان آرتین
4 خرداد 92 8:33
وای دستت درد نکنه گلم چه کادوهای نازی برای بابا جون خریده بودید راستی جای تمام آقا جونا ومادر جونا بینمون خالیه خدا همشونو بیامرزه
متین من
4 خرداد 92 15:25
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛ درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک
مامان شايان
4 خرداد 92 18:47
سلام ماماني ممنون كه به ما سر ميزني انشالا خدا همسر و پسر نازتو واست نگه داره و خدا روح پدرتونو قرين رحمت كنه
رها مامان راستین
5 خرداد 92 17:49
عکساتون خیلی عالی بود جونم خسته شده
مامان آوا
5 خرداد 92 18:56
مامان محمدرهام جون
6 خرداد 92 16:03
عکسها عالی بودن آفرین پارسای گلم با اون رقص قشنگت،همیشه شاد باشی عسلمکادوها وروزبابایی مبارکش باشه وسایش بالای سرتون مستدام باشه
مامان پارسا
7 خرداد 92 8:28
از خدا ميخوام سايه شما و باباجون هميشه روي سر آقا پارسا باشه