پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

ببخشید مامان

1392/3/8 2:17
نویسنده : مامان پارسا
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر سخته وقتی که بچه ها یه کارایی می کنن که مجبور میشی دعواشون کنی و بعدشم به خاطر اینکه واقعا تنبیه بشن چند دقیقه باید بهشون کم محلی کنی .

عزیزم همیشه دیدن اشکات وقتی که دعوات می کنم برام خیلی سخته سعی می کنم تا اونجایی که میشه این اتفاق نیفته ولی متاسفانه همه مادرا برخلاف میلشون گاهی مجبور به این کار میشن ولی امشب یه چیزیو متوجه شدم اینکه یاد گرفتی معذرت خواهی کنی و اشتباهتو بپذیری چون سریهای قبل خودم ازت میخواستم که بگو ببخشید معذرت میخوام اما این دفعه وقتی که دیدی خیلی ناراحتم و بهت بی توجه شدم ملتمسانه میگفتی مامان بِبَشید بِبَشید ( ببخشید ) دوستت دارم ناراحتو گریه می کردی ، حدود ده دقیقه این قضیه طول کشید دلم میخواست همون اول بغلت می کردم و بوسه بارونت می کردم ولی تحمل کردم یه باره به ذهنم رسید که به عنوان اولین معذرت خواهی ثبتش کنم پس سریع چند تا عکس گرفتم .بعدش بغلت کردم و دوتایی با هم گریه کردیم گریهگریهوقتی آروم شدی کلی باهات صحبت کردم و یه سری قولایی دادی ولی احتمالا فردا صبح یادت رفته باشه .نیشخند از حدودای دو سالگی که مفهوم این مسائل رو میفهمی اصلا تحمل اینو نداری که کسی بهت کم محلی کنه و انقدر پیله می کنی تا طرف بی خیال میشه و باهات آشتی میکنه .

بمیرم الهی

فدای چشای قشنگت عسلم

قربون اشکات برم عزیز دلم

قربونت برم که انقدر ناراحتی

نبینمت اینطوری ...

عکسای بعد از آشتی

جون من بخند ....

فدای خندت نفسم

عشقم دوستت دارم و بدون هرکاری می کنم بخاطر خودته پس به دل نگیریا ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمدرهام جون
9 خرداد 92 0:40
قربون اشکات وببخشید گفتنات خاله جونم ولی این کارها لازمه بزرگ میشی یادت میره عزیزم
خاله راضیه
9 خرداد 92 8:21
الهی من قربون اون چشای خوشکلت برم که بارونی هم شده نبینم اشکتو که دق میکنم خاله جون، خوشحالم از این که خوشکل خاله اینقدر عاقله و آقاتر شده از راه دور حسابی میبوسمت ناناز خاله
♥ نیم وجبی ♥
11 خرداد 92 0:22
نبینم اشکتو عزیز دلم وای چقدر مظلوم شده عکسهای آخر و دیدم خوب شدم آخییییییش دعوای مادرفرزندی هم لازمه
رها مامان راستین
11 خرداد 92 17:51
ای جونم عزیزم اشکاتو نبینم خصوصی داری خاله
مامان رها
11 خرداد 92 18:00
عزیزم قربون اون چشمای اشک آلودت بشم من مامانی من هم همینطورم مثل شما اولش که رها معذرت خواهی میکنه دلم ؟آب میشه ولی کمی خودم رو کنترل میکنم و بعد میبخشمش
نسیم-مامان آرتین
12 خرداد 92 10:04
قربون اون اشکات بشم که چشمای نازتو پف پفی کرده وآفرین به این گل پسرکه معذرت خواهی رو یاد گرفته دوست جونم ایشالا کی راهی میشید به سمت غرب الان هوا این ورا خیلی خوبه اما فعلا
مامان پارسا
12 خرداد 92 13:55
عزيزم چقدر مظلوم شده
خاله راضیه
12 خرداد 92 17:11
این چه وضعشه منو سر کار گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر روز میام کلیپ ببینم اما خبری نیست هی میگی امروز هی میگی فردا


به خدا فردا حتما .حالا خودتو کنترل کن
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 22:23
عزیز دلم قربون ادبت بشم من راستی قلبت فوق العاده هستش
مامان آوا
13 خرداد 92 17:11
اینم بوس واسه پارسای گل
متین من
16 خرداد 92 2:33
اخی مامانی منم یک پیشنهاد بهت میدم وقتی کار اشتباهی میکنه یک صندلی جایی بذار که دور برش هیچ سرگرمی نباشه بگو 10 دقیقه بشین اینجا بهش کاری نداشته باش بگو فک کن ببین کجای کارت اشتباه بوده بعد از 10 مین بپرس ببین چی میگه این یک روش تنبیه خیلی خوبه
یا اینکه یک برگه بنویس کار خوب مثلا اتاق جمع کردن مسواک زدن و..... هرکاری دوس داری انجام بده بهش بگو اگه کارای خوب 10 برچسب ستاره گرفت واست یک اسباب بازی که دوس داری میخرم اینطوری میشه که تلاش میکنه کارای خوب بیشتر انجام بده حرف شنویش بهتر میشه امیدوارم بدردت خورده باشه ونتیجه بگیری دوستم


دوست خوبم ممنون از راهنماییت