پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

جشن پایان دوره مهدکودک

1392/3/14 13:34
نویسنده : مامان پارسا
2,254 بازدید
اشتراک گذاری

گروه سرود

روز چهارشنبه 8/3/92 جشن پایانی مهدکودک دنیای شیرین بود قرار شد تمام بچه ها ساعت 2 بعد از ظهر سالن دوکوهکی باشن جدیدا بعضی مواقع از خواب ظهر فرار می کنی اون روز هم اصلا حاضر نبودی بخوابی ولی چون می خواستم خسته نباشی به هر شیوه ای که بود خوابیدی ولی مجبور شدم بعد از نیم ساعت بیدارت کنم چون دیر شده بود . نهایتا ساعت 2:35 اونجا بودیم البته پشیمون شدم چون شما تو سالن ما هم بیرون نشسته بودیم و تا ساعت 4 که جشن شروع شد هیچ خبری نبود این جشن مختص پیش دبستانی ها بود و گروه های دیگه مثل 2 -3 سال که شما بودین فقط یه سرود اجرا کردن چند روز قبل از جشن که رفتم بلیط بگیرم مدیر مهد می گفت خانم جعفری (مربی) خیلی استرس داره و میگه اگه پارسا وسط اجرای سرود پاشه برقصه من چکار کنم ؟با خودم گفتم نکنه اینطوری بشهنیشخند

گروه سرود 2 - 3

ولی خوشبختانه پسر خوبی بودی و همونطوری که رو صندلی نشسته بودی دست می زدی البته جاتو طوری تنظیم کرده بودن که نمی تونستی بیای جلو مدت زمان اجراتون خیلی کم بود ولی حس کردم اگه یه کم طولانی تر بود کار خودتو می کردی چون هر لحظه شدت دست زدنت بیشتر میشد و دهانت از همون مدلایی شده بود که بچه ها ذوق می کنن  شعری که خوندین این بود :

چک چکه باران از تو آسمان         می باره نم نم روی درختا

قطره های آب تازه و شاداب        رنگین کمان شد تو نور آفتاب(2)

یه چیزی که خیلی خنده دار بود یکی از بچه هایی که کنارت نشسته بود داشت چرت می زد البته دلم خیلی سوخت هر از گاهی دست می زد ولی بازم خواب بود.

خوشکل مامان

همکلاسی

                           (پارسا دهقان - پارسا محمدپور )

بعد از اجرای سرود بچه ها اومدن پیش مادراشون تا منو دیدی کلی ذوق کردی تا آهنگ های شاد شروع شد اول سالن شروع کردی به رقصیدن ردیف اول سالن که مربیا بودن کلی خندیدن بیچاره خانم جعفری می گفت حالا همه فکر می کنن من یادش دادم چون لباس فرمتون خیلی خوب نبود ودیدم حالا حالا ها قراره برقصی لباستو عوض کردم

پارسا و دوستاش

نوش جان

 موقع پذیرایی همه می گفتن واسه پارسا آب بیارین چون بس که رقصیده تشنه شده بعضی ها هم از رقصت تعریف می کردن هر چند که به نظر من تو خونه خوشکل تر می رقصی تا آخر مراسم کلا در تکاپو بودی و یک دقیقه هم ننشستی به جز موقع خوردن ساندویچ ژامبون که فکر کنم اولین بارت بود میخوردی از وقتی ساندویچ خور شدی سعی می کنیم تا اونجایی که بشه این غذاهای مضرو نخوری جشن ساعت 7 عصر تموم شد بابایی اومد دنبالمون رفتیم خونه

پارسا و خانم جعفری

اینم عکس پارسا و دوستاش و خانم مربی

 یه کلیپ از رقص پارسا: 

 http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/SIjCz/vt/frame

البته رقصش خیلی خوشکل تر از این کلیپه ولی خوب اینجور مواقع بچه ها چون توجهشون به اطرافه خیلی تمرکز ندارن.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله راضیه
13 خرداد 92 8:27
الهی قربونت برم خاله جون با اون همه انرژی چه رقصی هم داره وروجک ایشالله جشن فارغ تحصیلی دانشگاهت عزیزم ایشالله همیشه شاد و خندون و پر انرژی باشی مامانش از طرف من حسابی ببوسش
مامان پارسا
13 خرداد 92 11:48
عزيزم چه با حال ميرقصه
مامان آوا
13 خرداد 92 17:08
آفرین به این پسر هنرمند
خاله ی امیرعلی
14 خرداد 92 0:29
واااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااااااا از اولِ پست ک میخوندم خنده م گرفته بود میگفتم یعنی تا این حد غیرِ قابلِ کنترله! بعد ک کلیپ رو دیدم جوابمو گرفتم.. یعنییییییییییی خندیدما! عزییییییییییییزم چ حرفه ای هم میرقصه! ماشالا ماشالا.. حتما اسفند دود کن واسش..
متین من
16 خرداد 92 2:27
عزیزمی پارسا جون چه بامزه می رقصی عزیزم متین من هم هرجا میریم میرقصه همه میگن خیلی خوب میرقصه پس هر وقت هم رو دیدیم باید باهم برقصین یادت نرها قربون پسر بامزه وبازیگوش برم چه بامزه مدیرش گذاشته توی صفی که نتونه برقصه وسرود بریزه بهم ای بازیگوش
هیراد و عمه لیلاش
16 خرداد 92 23:22
امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را داشته باشیم و این روز را به یادش گناه نکنیم مبعث بر شما مبارک
♥ نیم وجبی ♥
17 خرداد 92 0:52
عزیز دلم نمیدونستم مهد میری خیلی قشنگ بودن عکسها..قالب وبلاگ هم مبارک باشه خیلییییییییییی قشنگه
مامان محمدرهام جون
17 خرداد 92 10:43
جووووووووووووووووووون دلم آقا پارسا، انشالله جشن فارغ التحصیلی دکترات خاله جونبرم رقصتو ببینم


خب دیدم ،ماشالله هزار الله اکبر خیلییییییییییییی ناز وبامزه میرقصی اون قرکمرت وتنوع دادن به رقصت کشت منو


لطف دارین خاله جون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
17 خرداد 92 13:33
واااااای عزیزم مبارکـــــــــــ باشه ...
قالب وبتـــ هم مبارکـــ ///

عید مبعث شما هم مبارکــــــ



مرسی عزیزم
نسیم-مامان آرتین
18 خرداد 92 9:40
ای جونم رقاص کوچولو گلم خیلی خیلی ناز میرقصی


چشاتون ناز میبینه مرسی .
نسرین خاله اسما
18 خرداد 92 20:40
ااااااااااااااااااااااااای جونم چقدر ناز میرقصی تو قربونت بره خاله انشالله تو چشن فارغ التحصیلی دکتراببینیمت ای شیطون