پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پارسا كوچولو

پارسا و گردش و تفریح

1392/3/20 1:34
نویسنده : مامان پارسا
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا از هر فرصتی برای گردش بردنت استفاده می کنم حداقل هفته ای دوبار پارک یا شهربازی یا تفریح خارج از شهر

باغ جنت

روز چهارشنبه 15 خرداد با خانواده خاله مهین ، دایی بهرام و عزیز جون رفتیم غوره دون بیضا تا چشمت افتاد به چشمه گفتی بریم دریا هر چی می گفتم مامان این چشمه است میگفتی نه دریاکلافه

برم دریا ؟؟؟

آب چشمه خیلی سرد بود ولی اصرار داشتی که بری وسط آب همین کارو کردی ولی تا نشستی تو آب یخ کردی و با گریه بلندت کردیم گریه

عاشق هندونه

نازش کنم

نازی ببعی بغل

برم پیش ببعی ها

یه مدتیه عاشق ببعی و مرغ و خروس شدی از صبح تا غروب که برگشتیم می گفتی بریم پیش ببعی ها و هر سری دست به دامن یه نفر میشدی که بری پیش ببعی ها هر کاری می کردیم که ازشون فاصله بگیری نمی شد.

پیش ببعی ها .....

موقع برگشت چند تاپسر یه خانواده شلوغ داشتن می رقصیدن نگاشون می کردی و منتظر بودی که یه چیزی بگن تا دعوتت کردن با آهنگ بندری بعدشم باباکرم رفتی وسط کلی ذوق کردن و باهات عکس و فیلم گرفتنچشمک

گل بچینم

هر جا میریم گل میبینی سریع میگی واسه مامان گل بچینم اینم واسه بابا ، این واسه دایی بهرام و .... ماچ    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله راضیه
20 خرداد 92 8:34
یعنی الان پارسای خونم افتاده شدید الان احتیاج به یه سرم پارسا دارم الهی خاله فدات بشه خوش گذرون که انقده مهربونی واسه همه هم گل میچینه الان نمونه بارز یه شیرازی هستی آخه شیرازیا تو شهر های دیگه به خوش گذرونی معروفن الحق که راسته نمیذارین بهتون بد بگذره جای منم خالی کنین
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 9:03
هميشه به ددر خوشگل خان
نسیم-مامان آرتین
20 خرداد 92 9:11
ای جون دلم پارسا جون واسه منم گل میچینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی کی آرتین این کارو میکنه


نسیم جون چشم رو هم بذاری از این کارا بهترم انجام میده
خاله ی امیرعلی
20 خرداد 92 21:15
الهییی.. ایشالا همیشه ب تفریحُ گردش باشید و ب پارساجون هم خوش بگذره..
خاله راضیه
21 خرداد 92 10:08
منم میخوام بیام گردش دلم تنگ شده واسه دور هم بودن واسه پارسا گلی میخواممممم


خوب ماهم که میگیم بیا خودت نمیای دلمون خیلی تنگ شده
مامان آرتین شیطون بلا
23 خرداد 92 17:07
سلام. ماشالله چه پسمل نانازی
رها مامان راستین
27 خرداد 92 17:58
آفرین پارسا جان از گوسفند نمیترسی
خاله راضیه
28 خرداد 92 16:51
رها جون گوسفنده باید از این آقا پارسای ما بترسه دست کم نگیرین این وروجکو همین که الان گوسفند بیچاره دیوونه نشده خیلیه


واقعاکه خاله جون تا این حد ....
♥متین من♥
30 خرداد 92 16:04
ای جونم که عاشق ببعی وخروس شدی و البته که خوشکل میرقصی پارساجونم مامان پارسا جون درمورد کلیپ رقص متین سوال کرده بودی هنوز وقت نکردم عضو اپارات شم حتما دوس دارم این کار وکنم اگه وقت بشه ممنونم که به فکربودی یک دنیاممنون
زهرا مامان ایلیا
1 تیر 92 3:50
عزیزم همیشه به گردش و تفریح